«Адаптація дітей раннього віку до перебування в ДНЗ»
Настає той час в житті кожної дитини, коли вона переступає поріг дитячого садка. Адже, відповідно до ст..4 Закону України «Про дошкільну освіту», дошкільна освіта є обов’язково. Складовою безперервної освіти в Україні.
Коли краще віддавати дитину в дитячий садок?
Відповідь на це вічне питання криється не у віці. Готовність до садка — поняття багатопланове, а не просто набір років, навичок і умінь. Для успішної адаптації дитина повинна досягти певної стадії розвитку: фізичного, розумового і соціального. Більшість дітей вступають до дитячого садка чи ясел у віці від 1,5 до З років. Однак, з деяких причин буває, що дитина починає відвідувати садок у віці 5—5,5 років. У будь-якому віці — це різка зміна звичного способу життя, початок нового періоду. Далеко не всі діти легко сприймають цю зміну. Навіть для найспокійніших, урівноважених, здорових дітей період адаптації до нових умов викликає значні труднощі, не кажучи вже про більш слабких та непристосованих дітей. Якщо період адаптації затягнувся – звертайтесь до практичного психолога дитячого садочку.
1. Дошкільний навчальний заклад працює з 6.30 до 18.30 год.
2. Батьки, або повнолітні особи, що їх замінюють, повинні привести дитину до дошкільного закладу до 8.00 год.
3. Дитину з дошкільного закладу дозволяється забирати батькам. У разі необхідності забрати дитину мають право інші ПОВНОЛІТНІ особи за попередньою домовленістю з педагогами групи.
Ви маєте можливість подати заявки на реєстрацію Вашої дитини до дитячого садочку через мережу Інтернет.
Для подачі заявки щодо реєстрації спочатку необхідно зареєструватися на сайті. Для цього Вам необхідно вийти на портал Донецького освітнього центру за посиланням: http://dp.isuo.org/authorities/preschools-list/id.
Психологічна готовність дитини до шкільного навчання полягає в тому, щоб до часу вступу до школи в неї склалися психологічні риси, властиві школярам, а в дошкільному віці виникають поки тільки задатки цього перетворення в учня: бажання вчитися, стати школярем, вміння керувати своєю поведінкою і своєю діяльністю, достатнім рівнем розумового розвитку і розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів і, звичайно, знань і навичок, необхідних для шкільного навчання.